sâmbătă, 27 iulie 2013

Comanda Fragrancedirect (Lolita Lempicka, Revlon ColorStay si w7 Lip Gloss)

Mi-a ajuns de aproape o saptamana comanda de pe Fragrancedirect.O comanda foarte asteptata cu 3 produse minunate!


 Parfumul:  Illusions Noires Le Premier Parfum Eau de Minuit Lolita Lempicka for women
Este un parfum puternic, dulce, delicios!
 

Pozele cu notele de baza sunt preluate de pe site-ul Fragrantica.  Parfumul m-a lasat fara cuvinte din prima clipa cand l-am incercat. Rezista foarte bine si nu mi s-a descompus desi era o zi calduroasa petrecuta mai mult pe drumuri. Il gasiti pe acest site la pretul de 34.95 Euro plus taxele de transport, 5.5 lire pentru intreg coletul.






 Glossul : W7 Super Pout Lip Gloss 8ml
 Dupa cum vedeti are aplicatorul un pic cam grosolan, insa se simte atat de matasos si fin pe buze! Are un gust si un miros delicios. Rezista uimitor de bine si nu este lipicios. Trebuie sa precizez ca da un efect de volum al buzelor uimitor. Se gaseste in 6 nuante pe site, iar cea cumparata de mine este Mady. Pretul lip gloss-ului este de 1.45 Euro si mi se pare foarte ieftin pentru o calitate asa buna. Sunt nerabdatoare sa incerc si alte nuante la urmatoarea comanda.




Fondul de ten: Revlon Colorstay 24H Foundadion Combination/Oily Skin 30ml

Intrucat sunt foarte multe review-uri despre acest fond de ten, o sa incerc sa fiu succinta si sa va transmit cate-ceva din experienta mea cu el. In principiu sunt multumita de el, insa trebuie sa mentionez ca are o acoperire medie, iar eu am nevoie de una maxima, full! Fondul meu preferat de ten ramane Double Wear de la Estee Lauder. Eu am folosit Colorstay-ul peste baza ABCDerm Solaire SPF 50+ si astfel mi-a rezistat pe fata fara sa mi se ingrase tenul sau sa oxideze fondul de ten de dimineata pana seara. Acum, trebuie sa recunosc ca este meritul ambelor produse. Rezista la transfer insa, recunosc eu sunt mai exigenta cand vine vorba de fond de ten si de acest aspect. Pentru mine este foarte important faptul ca are SPF 6, este foarte mic, intradevar, insa asta ma asigura intr-o oarecare masura ca pot folosi crema SPF, fara ca ecranul acesteia sa fie neutralizat. Nuanta care mie imi vine perfect este Fresh Beige 250. Aceasta nuanta nu se gaseste la noi in tara. Pe site pretul lui este de 8.12 Euro. Eu sunt multumita de el, o sa mi-l mai cumpar cu siguranta!
Sper ca sunt sugestive pozele ce vi le voi prezenta in continuare.

Comanda ajunge in maxim 2 saptamani!

4 comentarii:

  1. si eu folosesc Double Wear de la Estee si Colorstay...Estee-ul este un fdt foarte bun, insa si Colorstay-ul are o acoperire destul de mare si poate fi aplicat in 2 straturi fiind buildable, ceea ce cu Estee-ul nu poti face pt ca are tendinta de a deveni prafos pe fata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai dreptate, devinde cam prafos insa la mine intr-o ora (absoarbe sebum) si capata o tetura fresh DW. Ma bucur oricum foarte mult ca am incercat Colorstay-ul.

      Ștergere
  2. n-am avut niciun parfum LL, dar ma tenteaza in primul rand prin recipientele superbe :).

    sa te bucuri de toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand cu caldura! Mie una imi plac parfumurile cu personalitate, iar acesta are din plin!

      Ștergere